skolstart

skolan har börjat, två dagar har gått och det känns helt okej
vi har ett schema som jag älskar. slutar före tre typ varje dag!
det går bra med idrottsklassen även fast jag tycker att det är lite jobbigt att vara 25 personer i klassen
alla kurser är igång förutom spanskan där det var lite problem med lärare (hoppashoppashoppas)
kul att träffa alla klasskompisar igen och att spana in dom nya ettorna!

nej, nu ska jag göra något vettigt!
haha, ta bort min franska manikyr och måla på lite rosa.
ska prova ett av nagellacken som man fick med solo, tror det kan bli riktigt fint :)


funderar på att göra om min blogg också, det kanske får bli söndagens projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0