fjärde advent

det är helt sjukt, det är redan fjärde advent,
fyra dagar kvar till julafton!
hur mysigt som helst

har gjort en liten lista över vad jag ska göra idag och på den står det:
städa toan
köpa julblomma till anna-carin
slå in sista julklapparna
måla naglarna
duscha
tvätta strumpbyxor
pynta
städa rummet

toan är klar och julklapparna med
naglarna ska bli juligt röda
srumpbyxorna ska användas imorgon på julavslutningen och då kan det ju vara bra om dom är rena
pynta kanske jag inte gör idag, men jag hoppas jag ska hinna med det
för om jag gör det, då kan jag bara njuta och ta det lugnt dagen före doppardagen

Kommentarer
Postat av: David

Du har stavat fel på din rubrik ;)

2009-12-20 @ 12:54:57
Postat av: Matilda

det har jag inte alls det (a)

2009-12-20 @ 16:40:52
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0