helgen

i fredags så var det en stressig dag, haha
skolan gick snabbt,
sen skulle jag hem
skulle egentligen åka till östhammar men var tvungen att åka hem och hämta lite grejer som jag hade glömt
tog direktbussen kvart över tre från gimo,
sen var  det nåt fel på den bussen så när vi hade börjat åkt mot alunda fick vi vända och åka 811 istället som skulle komma 44 till alunda (min buss till östhammar skulle gå 55)
bussen till alunda var försenad,
jag springer hem och hämtar det som jag har glömt
och sen iväg till bussen
på nio minuter hinner jag från busstationen hem till mig, packa ihop saker och sen tillbaka till busstationen,
det är faktiskt ganska snabbt, haha

åkte till östhammar och sov där
igår kom farfar och milka hit och sov över till idag,
wii-spelande och massa annat

idag har jag övninskört, fixat en asstor krans och snart ska vi nog göra en bock och ikväll är det träning
måste försöka få in lite geografiplugg nån gång men det kanske inte blir så, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0