ett sista inlägg för dagen

nu har jag dushat, sett top model finalen, pluggat lite historia men inga engelska glosor.
får ta dom på bussen imorgon! och nu såg jag att vi har en rast precis innan lektionen så då kan jag träna då med :) perfekt!
historian börjar fasta lite halvt, jag kan lite om varje. hoppas vi får träna imorgon på lektionen och inte göra såna här teatrar som ace alltid tjatar om, haha. jag lär mig mycket bättre av att sitta och läsa om det och förhöras av andra!

nu måste jag gå in med tvätt till tvättstugan.
sen imorgon efter skolan åker jag hem till älsklingen och vi ska ha alla hjärtans dag mys! (bara för att jag inte är hemma på alla hjärtans dag)
så jag kommer nog inte skriva något imorgon, men jag skriver ett inlägg på fredag :D sen åker jag!

nej, nu ska jag ta hand om tvätten, borsta tänderna, ringa min älskling och sen äntligen sova!
förstår inte vad det är med mig nu för tiden, jag blir typ trött klockan åtta på kvällarna, haha


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0