fettisdagen!

idag är det "fettisdagen" som någon person så fint har valt att kalla den.
och ja, jag har ätit semla!
när jag kom hem från min älskling så sa mamma två glada nyheter!
1. semlan står i kylskåpet
2. min farfar kommer hit i helgen!!!! kommer på fredag, åker hem på söndag
och det är perfekt att han kommer hit just den här helgen eftersom david är i tallin hos ott (haahaha)

nu måste jag ladda på min mobil med 200 kronor så att jag ringer gratis inom halebop och då ska jag gå in på min kontaktlista och trycka uppåt en gång, sen ska jag trycka på "ring" och sen kommer jag prata med min älskling :)
sista gången innan han åker :( suger.

idag har jag varit världens gulligaste flickvän för
jag har väntat på min pojkvän i tre timmar i skolan
jag har packat åt honom
slagit in hans present åt familjen han ska bo hos
och bara varit så underbar som bara jag kan vara :D haha

nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, tvätta bort sminket, tvätta ansiktet, packa upp min väska, tanka på mobilen, lägga mig i sängen och sen ska jag prata med den underbaraste killen på jorden!

david rickard andersson, du har hela mitt hjärta ♥



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0