jag hatar alla jävla prov

imorgon har vi samhällsprov och det går verkligen inte in i min hjärna. jag läser det, sen glömmer jag allting en sekund senare.
vi har matteprov på tisdag, jävla ekvationer som jag inte fattar. det.går.verkligen.inte
på torsdag har vi geografi prov och om tommy nån gång kunde börja förklara bra så skulle det kanske gå men det kan ju inte gubben göra, åhhh, jag blir så arg på honom :( haha

när jag kom hem så kollade jag på tv, åt, sen städade jag mitt rum och sen har jag pluggat. jag kan mindre nu än vad jag kunde när jag började.

jag saknar david, han kan ju bara komma hem nu. orkar inte vänta tills måndag :(
det är så konstigt. när en person är borta så känns skolan helt tom. det känns som jag är ensam där.
jag kommer inte klara av din praktik i åtta jävla veckor.
skit omvårdnadsprogram.

imorgon slutar jag fyra, SÅ JÄVLA KUL PÅ EN FREDAG.
sen kommer jag hem och då är min farfar här (y) wei, nånting positivt!!
men helgen kommer vara sämst ändå för jag kommer behöva plugga 24/7

nu ska jag sluta vara negativ och gå och göra något annat!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0