jag.blir.galen

ignorera.



underbar dag idag!!!!!!! inte.

men älsklingen var här, det var bäst :*  (jag är ingenting utan dig fis)

har haft lite problem med handkontroller, spanska redovisningar, samhällskunskapläxa, på fredag är det historia plugg means plugg hela veckan.
sen drar jag.
kul men samtidigt så jävla sämst.
skönt att komma iväg från jävla östhammars kommun, kul att åka skidor (om jag nu får åka nåt)
sämst att åka ifrån min älskling, jag kommer grina som en idiot på fredag, patetisk_tjej_92
det suger ju också att jag kommer hem på lördagen och på onsdagen åker han till tallin. jag kommer typ dö.

aja, nu ska jag ringa min älskling och sen ska jag sova.
PUSS PÅ ALLA SÖTA


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0