sitter i skolan

slutade för två timmar sen, haha
men ska hem till min älskling och han slutar tjugo över fyra så jag får glatt sitta här och vänta!
men han hade ingen lektion mellan klockan två och kvart över tre så det gör inget att jag får vänta :D
borde egentligen plugga på samhällskunskapen men jag orkar verkligen inte.
vill ha det där provet på fredag för att ha det överstökat men jag vill inte ha det för jag orkar inte plugga till det, haha
(som det alltid är med prov)
vecka tio har vi två prov som kommer gå åt helvete för mig. geografi och matte :(
fattar ingenting av nåt av ämnena, men men, det löser sig

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0