första dagen i skolan + tandläkaren

min andra termin på bruksgymnasiet började idag. vi har sämst schema som jag hatar! slutar sent typ varje dag och har långa raster (15-20 minuter) mellan typ varje lektion.
vi har två nya kurser, geografi och estetisk verksamhet.
hade geografi idag och det verkade sådär.
imorgon är det estetisk verksamhet och jag hoppas verkligen att jag får med mig amelie på databild! för jag kommer dö om jag ska ha vanlig bild, haha
måste beställa klipptid hos lena imorgon med! det kommer säkert dröja länge innan jag får en tid eftersom att hon inte jobbar så mycket för hon har brutit armen :( men, men, klippning ska det bli iaf!

och jag var hos tandläkaren idag = pain.
fick skrapa bort lite tandsten och fyfan vad ont det gjorde, även fast det inte var så mycket!
och så skulle jag ta såna där röntgenbilder och usch, vad hemskt det är! jag får kväljningar hela tiden när dom försöker få in den där!
och jag fick jättemycket saliv och blod i munnen hela tiden och tandläkaren lät mig aldrig stänga munnen när hon hållde på :( men jag hade iaf inga hål och det var ju bra


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0