så var det dags igen!

jag läste nyss igenom bloggar och jag märkte att (jag är inte förvånad) alla har skrivit om sitt 2008.
men det har inte jag! och jag tänkte på det här imorse men då kom jag fram till att jag inte har något att skriva
eller inte så mycket iaf.
men kan dra mitt 2008 lite kort.

årets början var jag fortfarande helt förstörd över vad som hände i oktober 2007. slutet med sam och det andra.
grät varje dag och allting var bara jävligt tufft.
som tur var hade jag börjat träffa david då och jag kan ärligt säga att det var han som höll mig stående då.
vi blev tillsammans slutet på januari men det tog slut mindre än en månad senare. något som jag ångrar idag.
våren och sommaren gick fort som fan, jag gick ut nian, sökte till gymnasiet, kom inte in där jag ville, var asförbannad och ville hoppa av skolan.
men jag började på bruksgymnasiet i SP08 och det är jag glad för! världens bästa klass med världens bästa människor!
och det bästa av allt med att börja på bruks - jag och david började prata igen.
och nu blev jag tvungen att erkänna för mig själv hur jävla mycket jag saknade honom, nånting som jag hade döljt under sommaren.
jag visste inte vad jag skulle göra. han hade tjej, jag visste inte om det skulle funka mellan honom och mig och tusen frågor snurrade runt i min skalle ett tag där. men till slut (efter lite övertalelse från a, f och h) så bestämde jag mig för att åka hem till honom den 21 september. det är nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv.
dagen efter blev det han och jag!
första terminen på bruks gick fort, första tre månaderna med min älskling gick fort och nu sitter jag här.
julen var mysig med familjen och nyår var mysig med pojkvän och syster!

jag är lyckligare än vad jag någonsin har varit.
jag är helt galet kär i david, utan honom skulle jag inte vara någonting. vems axel skulle jag gråta mot om jag inte hade dig? vem skulle jag skratta med om jag inte hade dig? vem skulle jag vara mig själv med om jag inte hade dig?

jag är glad för att jag går i den klassen som jag går i, glad för att jag har världens underbaraste pojkvän som är världens sötaste när han ler, glad för att jag ska snart ska klippa en helt ny frisyr, glad för att jag har börjat träna igen, glad för att mina vänner är dom bästa, glad för att jag har nånting gemensamt med min mamma, glad för att jag mår bättre, glad för allting i mitt liv!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0