sjuk, igen

har fått ruskigt ont i halsen. troligtvis halsfluss eller nåt sånt. (igen)
har även feber och hostar typ hela tiden. känns som mina lungor ska åka ut när som helst.
som tur är så börjar jag inte förän halv ett imorgon så jag ska nog kunna ta mig till skolan.
ska till ungdomsmottagningen imorgon också så jag måste iaf ta mig till gimo
sen kanske jag åker hem till min älskling en stund.
om det blir så kommer min mor och far att hämta mig strax innan sju, haha

idag har jag bara legat i soffan och tittat på mamma, pappa, svante och ina när dom spelade wii, kollat på film, kollat på tv och sovit. och hostat! :) härlig dag

nu ska jag borsta tänderna sen ska jag lägga mig i sängen och titta klart på "Trollkarlens hemligheter"


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0