Bio - Gamer!

Igår så var jag på bio som jag skrev om i ett tidigare inlägg, jag och min pojkvän bestämde oss för att se filmen Gamer.

Den handlar om brottslingar som sitter inne på livstid men som får chansen att komma ut. De opererar in ett chip i hjärnan så att de kan bli styrda av "vanliga" människor. De är med i ett datorspel och klarar de 30 omgångar så blir de fria.
Man får följa med Kable som har klarat 27 omgångar när filmen börjar, han styrs av den 17-åriga killen Simon. Till slut så blir Kable fri och då är dags att rädda hans fru som också är med i ett sånt där datorspel, hon styrs av en äcklig tjock kille!

Filmen hade scener som var riktigt bra men jag tycker att de kunde ha gjort scenerna när Kable och de andra brottslingar springer omkring och skjuter varandra lite kortare, det hände liksom samma saker hela tiden ibland.
Men filmen var helt okej med ett fint slut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0