jag hatar att komma på rubrik

idag fick jag nog mitt första ig någonsing.
spanska provet gick verkligen åt helvete, jag chansade på mer än hälften.
jag kan ju hoppas på att jag har tur!
matteprov gick helt okej, kunde g-delen och det var vad jag hade förväntat mig

på historian tittade vi bara på film,
på svenskan så redovisade linnéa, hanna och emelie deras film
och sen så skulle jag vänta på att älskling skulle sluta
men på deras svenska lektion så skulle dom bara titta på film så då satt jag där inne med dom :)

jag har varit i östhammar och det var mysigt som det alltid är där,
snart väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: karin

hihi ja det var så slitet :)

2009-09-30 @ 07:42:08
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0