ny vecka

måndagen har snart gått,
dagen gick fort med samhällskunskap, historia, engelska, fe och idrott.
körde brännboll och jag hade av båda mina tumnaglar, inte så populärt..

sen så åkte jag in till uppsala för att hämta biljetter till bion på onsdag
och tanten på unt var så snäll så jag fick fyra biljetter!
men kommer nog bara utnyttja två av dom.
sprang även in på h&m en snabbis och då fick man en rabatt kupong på 20% om man köpte två varor,
är giltig till den 12/9




nu väntar ett geografiarbete som måste bli klart!



jag saknar att ligga tätt intill ditt bröst och känna tryggheten som bara finns där,
jag saknar dina fingrar som pillar med mitt hår,
jag saknar dina andetag i nacken,
jag saknar dina mjuka kramar och kyssar,
jag saknar tre viskande ord i mitt öra,
jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0