söndagkväll

känner mig helt slut så snart ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar snabbt
borde läsa igenom spanska texterna några gånger men jag orkar verkligen inte.

helgen är slut och imorgon börjar en ny vecka.
matte och spanska prov på tisdag (älskar när lärarna lägger proven på samma dag -.-)
kanske jobb på onsdag och efter det blir veckan lugn.

och ikväll ska jag somna ensam och det hatar jag.
david, jag älskar när du ligger och pillar med mitt hår och andas i min nacke,
jag älskar när du vaknar och kryper närmare,
jag älskar dig för det du är och ingenting kan ändra på det.
det har gått över ett år men det pirrar fortfarande i magen varje gång jag ser dig.
du är det finaste jag vet

Kommentarer
Postat av: David

Jag älskar dig min underbara,

vi tillsammans för alltid kommer vara.

Du så underbar är,

jag är störtkär!

Vill bara hålla dig,

så tätt intill mig.

Jag på dig alltid tänker,

hela mitt hjärta till dig jag skänker.

Åh, du är så underbar,

jag är glad att vi två blev ett par.

Älskling, jag älskar dig,

och jag vet att du älskar mig.



Haha! (A)

2009-09-27 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0