sovdags!

nu har jag börjat gäspa så det är dags att gå och lägga sig!

hoppas på att jag får träningsvärk imorgon efter skivstången+konditionen idag, förra gången så fick jag bara lite träningsvärk i armarna men jag vill ha i benen! haha, låter kanske konstigt men jag tycker det är skönt! :)
det var inte madde idag som hade träningen, det var marika från uppsala och hon hade ett riktigt roligt program! nu vet jag inte om själva skivstångsdelen kan vara så rolig men konditionen var rolig och det kändes verkligen! speciellt eftersom det var första gången för mig den här terminen! (förra träningen var det bara skivstång)

nu laddar jag inför en ny vecka i skolan och träning och helgen kommer bli riktigt kul!
måndag - skola, ska åka in till uppsala efteråt och hoppas på att unt har kvar några gratisbiljetter till filmen prinsessa
tisdag - skola
onsdag - skola, kanske bio med älskling om jag får tag i biljetter annars träning
torsdag - skola
fredag - skola
lördag - ninas 18-års maskerad!
söndag - träning, risken finns att jag kommer vara ganska sliten

hoppas att älsklingen sover hos mig från fredag till lördag! (läste du det här nu? (:)

Kommentarer
Postat av: Madde

vilket armband tycker du är snyggast? kika in på min blogg och gör din röst hörd!

2009-09-07 @ 12:26:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0