trasiga naglar

imorse så var jag riktigt klantig och råkade trycka min nagel lite väl hårt mot golvet och det blev en liten spricka i den,
YES! tänkte jag, eftersom att jag då skulle få testa mitt nya lagningskit från depend.
det är det första lagninskitet jag testar och jag tog just det eftersom att jag har flera nagelsaker från just depend som jag är grymt nöjd med.
men den här gången blev jag riktigt besviken!
jag gjorde EXAKT som det stod på beskrivningen, jag sprutade tom med den där spray grejen på 10 cm avstånd även fast det var helt omöjligt att träffa nageln och hälften kom utanför.
men ändå så lossnade den där silkfibern som man lägger på nageln efter ungefär fem timmar.
det började i hörnet och spred sig sedan så att den var lös över halva nageln och då drog jag bort den, det är ju inte så snyggt att gå omkring med en sån där hängades på nageln liksom!

plus att dom där silk fibrena var hur stora som helst. jag har ganska smala naglar och ni ska få se skillnaden mellan min tumme och deras tumme
det är mobilbilder


här ser ni min tumnagel och silk fibret som är till för tumnageln,
den är ju dubbelt så bred!




måste säga att nageln såg snygg ut direkt efter att man hade gjort klart det,
och det syntes inte att den var lagad.
men det var inte lika snygg när allt lossnade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0