monday

jaha, ny skolvecka
kändes helt sjukt igår kväll att man var tvungen att gå och lägga sig för att man skulle upp till skola dagen efter,
men det är väl bara att vänja sig!
dagen har gått ganska fort, började två nya kurser,
internationella relationer som verkar vara en bra och intressant kurs
och idrott b som jag funderar på att hoppa av, haha
ska ta en snack med inga-lill och höra vad hon säger ;)

ikväll så blir det bara att ta det lugnt,
ska lägga mig på sängen och läsa lite teori (börjar ju bli dags liksom)
men risken är att jag somnar för jag är astrött
sov inte så bra inatt så det är nog därför

funderade på att göra om min blogg men jag orkar inte,
när jag skulle göra den nya headern så funkade det inte som jag ville så jag gav upp,
får se om jag ger mig på det igen senare

en sak som jag vet att jag kommer göra ikväll är att sitta bänkad framför teven klockan åtta,
fångarna på fortet börjar!
var det inte det typ fredagsunderhållning förut?
och nu går det på måndagar, känns lite knäppt
men får väl se om man tycker det är lika bra nu som man gjorde när man var liten, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0