torsdag, snart slut på veckan!

bara en dag kvar nu på skolveckan, skönt!
iofs så kanske det blir en fyra dag om jag bestämmer mig för att ha idrott b, men men

ringde nyss till urban som hade hand om bokningar på göteborgs nation där vi kanske ska ha våran studentskiva,
det beror på om dom som vi ska ha med går med på det.
han hade precis kommit hem (min vanliga otur) så han visste inte riktigt hur uppbokat det var
men skickade han mail och han sa att han skulle kolla på det,
men det lät som att det fanns tider iaf!

ikväll kommer min syster hem så jag ska baka en kladdkaka,
funderar också på att prova att baka gojibröd och kanske muffins om vi har alla ingredienser hemma.


just det!
jag beställde två ringar igår, dom här blev det:



och



nu är jag lite fattigare, men vad gör det om hundra år liksom?
är bara orolig för att dom ska vara förstora, men förhoppningsvis har jag något finger som passar ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ju kanoners att det lät som det fanns tider :D:D Bra bra Matildis ♥

2010-08-26 @ 17:00:53
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0