-

varför kan inte lärarna förstå att vi bara har 24 timmar på dygnet?
att vi har andra saker att göra än att plugga?
varför kan dom inte förstå att vi inte orkar hur mycket som helst?

måste erkänna att tårarna rann idag,
jag.orkar.inte
jag längtar till jullovet,
har bestämt att jag inte ska ha nånting hemma som har med skola att göra,
inte en enda grej!

och psykologiarbetet ska vara inlämnat på måndag,
arbetet som jag inte har skrivit en rad på,
och kommer inte göra det heller innan helgen kommer,
då var ju den här helgen räddad!
underbart

nu ska jag ta tag i ir-arbetet och den där jävla notapparaten som min dator inte verkar vilja ha längre,
sen var det ju naturkunskapen,
får nog säga hej till ett ig imorgon


jag vill ha jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0