2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja!
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror faktiskt inte att jag hade något (och hade jag något höll jag det inte, haha)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ingen som jag kan komma på nu
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? tror fan inte att jag har varit utomlands i år, kanske danmark, eller så var det förra året, (åland räknas inte va?)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? kärlek (om man tänker på de senaste månaderna)
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 5 september.
8. Vad var din största framgång 2010? körkort!!
9. Största misstaget? litade för mycket på för fina ord
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, men inget allvarligt
11. Bästa köpet? körkortet (även fast det inte var jag som betalade det)
12. Vad spenderade du mest pengar på? körkortet
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? James Blunt - Goodbye my lover, Robyn - Dancing on my own
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mitt humör har gått som en berg och dal bana det här året
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på sommaren tillsammans med dig
17. Vad önskar du att du gjort mindre? bråkat
18. Hur tillbringar du julen? hemma, med mammas sida av släkten, snälla, kom hem innan julafton
19. Blev du kär i år? jag var kär när året började
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives, NCIS
21. Bästa boken du läste i år? Hemligheten (haha, nina vet vad jag snackar om)
22. Största musikaliska upptäckten? robyn, daniel adams-ray
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ens ihåg vad jag fick..
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg vad jag önskade mig, haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? firade hemma, det var en söndag, haha
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? typ som vanligt
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner, har insett vilka som är äkta
30. Vilken kändis var du mest sugen på? joel kinnaman!
31. Vem saknade du? allt för många
32. De bästa nya människorna du träffade? nina! träffade henne inte för första gången i år men det är i år som vi har kommit nära varandra, sen har jag träffat många andra bra personer också!




Kommentarer
Postat av: Nina

nawwww va söt du är<3

2010-12-22 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0