2010 - mitt år i bilder

här kommer det några bilder från mitt 2010,
det är ingen alls ordning,
och det är långt ifrån allt jag gjort,
men det är en del


min syster byggde nytt hus, och mitt rum är det finaste i hela huset


salem al fakir


en resa till åland och hälsade på tjockis-katten





våren kom, converse och hjärtstrumpbyxor hihi


körkort!


sjukt mycket plugg


firade höstlov+körkort med malin och linnea på bj


en resa till rättvik

Gojibäret UF bildades av mig, malin och karin


och en jäkla massa fil köptes


och bröd bakades


och muffins..


mitt hår var/är en katastrof


vi renoverade övervåningen på huset (och halva nedre våningen)


Melissa Horn


Laleh


Lars Winnerbäck



tog den lilla affischen


en fjällen-resa blev det såklart (bilden är tagen efter en mindre lyckad skidtur av mig och syrran)


hanna fyllde 18 och med det var alla tjejer i klassen 18,
det firades såklart med en utgång!


har festat x antal gånger med den här fina tjejen!




sen var det det där, den stora förändringen,
två år tog slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0