torsdag

nationella igår vet jag inte riktigt om jag vill prata om,
jag kan gå ig och jag kan få g,
har ingen aning faktiskt.

har fått reda på psykologi a betyget - mvg
hade julmarknad i skolan med uf-företaget och vi sålde slut på allt!
och så fick vi några beställningar så vi ska baka igen på måndag,
sen är det slut med företaget för i år.

sitter just nu med religion, funderingsuppgiften,
sista uppgiften på första terminen i trean,
sjukt

när jag gjort klart den ska jag dricka glögg, hihi
jag är värd det!


snart helg,
ska bli så skönt,
julpyssla och bara mysa står på schemat!


förra årets julgran!
(det är väl bäst att skriva det så att ni inte tror att vi redan har ställt upp årets!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0