ännu tröttare

nu håller mina ögon på att åka igen så det är dags att gå igenom spanskan en sista gång och sen sova.
är sjukt nervös för spanskan, asjobbigt eftersom att jag inte var det i torsdags.
har slagit in en av syrrans presenter och den är så sjukt fin!
önskar jag kunde lägga upp en bild här men vet inte om hon läser eller inte

har pluggat företagsekonomi i en timme och gått igenom spanska grammatik två gånger,
hon kan faktiskt inte kräva att jag kan den perfekt för jag har faktiskt redovisning imorse också!

tittade på outsiders idag också och det var ju helt sjukt,
vem är rädd för feta människor?
och att vara bodybuilder är bara äckligt, usch!
tjejer ska inte ha så mycket muskler,
inte killar heller för den delen!

imorgon är det tre månader tills jag fyller arton år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0