min helg!

åkte hem till älsklingen i fredags och hade en supermysig kväll!
vi kom på att vi skulle åka till fyrishov så då var det bara för mig att ringa hem och säga åt mamma att packa en väska med badkläder och sånt till mig
tog bussen på lördagen och i alunda kom pappa med badkläderna,
var på fyrishov i några timmar och sen gick vi lite på stan
köpte en sån där "jeans" skjorta från gina, den ljusa, antar att de flesta vet hur den ser ut!
vi åt pizza på pinocchio och sen blev det hemfärd.
idag så har vi tittat på film och jag åkte hem vid tre tiden

nu sitter jag och tittar på herrarnas skidskytte, och lite på blåsningen och äter gelehjärtan
godisförbudet är brutet, men jag och david kom fram till att idag får vi äta, haha
men imorgon börjar vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0