Sportlovet snart slut

Sportlovet har varit bra,
en skön vecka uppe i Tänndalen,
9,1 mil på längskidor blev det totalt.
Mina ljumskar tycker inte om det men jag håller tummarna för att dom inte ska börja krångla igen!
Utförsåkning blev det bara en dag, men det räckte :)

Nu ska jag ta en dusch och så måste jag skriva lite på mitt engelska arbete,
imorgon ska min dator till office och gud vad jag hoppas att mats kan fixa problemet,
känns inte som att det är rätt tillfälle just nu att bli av med datorn..

Bilder från veckan kommer,
jag ska försöka lägga upp dom på facebook vilket inte går så bra (blir så irriterad)
men det ska komma upp några här på bloggen också! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0