jätteintressant dag!

idag har jag jobbat på ambulansen och det har varit hur kul som helst!
det verkar vara ett jättespännande och varierande jobb och just nu ångrar jag att jag inte valde omvårdnadsprogrammet,
för jag kanske har en framtid som ambulanssjuksköterska!
och så fick jag ju träffa lite tv-kändisar från serien "sjukhuset" ;)



imorgon är det näst sista dagen på friskhuset,
lite smått ångest!
jag ska träna (om det finns tid för det)
och så hoppas jag att det mest blir receptionen,
hoppas att det är många som kommer och många som ringer för då blir det riktigt roligt!

men nu är det dags att dejta kudden för några timmar,
imorgon blir det jobb 8.00-14.30 sen hem och packa,
på torsdag åker jag (och förhoppningsvis sitter jag inte själv, håller alla fingrar och tår jag har)

Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

Blir det ambulans sjuksköterska för dig så kanske vi blir kollegor! För det är det enda jag vill just nu, det verkar vara det absolut bästa jobb i världen!

2010-08-03 @ 17:20:46
URL: http://impulsivee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0