kalaset för hanna på kalas blev kalas!

väldigt klyftig rubrik jag kom på, hihi
i fredags var det dags för lilla hannie att fylla arton och det skulle självklart firas!
blev först tacomiddag hemma hos mig med kladdkaka till efterrätt,
sen in till kalas.
jag hade en asbra kväll, faktiskt en av dom bästa på länge!



middagsmys!


jag och finaste födelsedagsbarnet


jag och mina bästa tjejer



skål!


avslagen hallonsoda + vodka, kladdkaka, youghurt och hårda tacoskal, finns det någon bättre kombination?!
tveksamt


dagen efter! världens bästa malin hade gjort pannkaksfrukost

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, Tack för en superduper dag Världens Bästa Matilda ♥ säger som dig bäst på länge!!

2010-11-14 @ 23:16:56
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0