kväll

märker ni vad mycket jag bloggar idag?
kanske att jag vill ta igen alla dagar jag har missat den senaste tiden

mötte karin vid bussen för en stund sen,
hon är ju underbar den tjejen som räddar mina betyg! haha ♥

imorgon ska jag vara i uppsala hela dagen med min fina klass,
vi ska gå på museum och äta lunch på stan,
kommer nog bli lika mysigt som vanligt!
sen blir det julklapps-shopping,
hoppas jag blir klar med alla imorgon!

måste även plugga på kvällen,
naturkunskap ska läras in,
religionsfrågorna måste jag kunna om jag ska vara kvar på mvg-nivå,
ir arbetet ska bli klart, men jag har ju faktiskt bara en sida kvar att skriva,
men det kommer bli mer än så,
och så måste jag jobba ikapp matten

jag längtar till nästa vecka när det har lugnat ner sig lite,
när psykologiarbetet är inlämnat kan jag slappna av,
då kan jag börja leva lite på vardagarna igen

nu ska jag krypa ner i sängen,
ganska tidigt för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli super mys imorgon =) hihi, Måste även säga att du fick vår tunga vecka att låta ganska bra, det gillas <3

2010-11-29 @ 23:58:52
URL: http://malinlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0