helg!

ja, äntligen är det helg,
har inte alls känts som fredag idag men det är ju faktiskt det

hade ett sahällsprov första lektionen som faktiskt gick ganska bra,
men vi får väl se när resultatet kommer sen,
ofta så har det ju inte gått bra när det känns som det haha

imorgon ska jag skriva högskoleprovet,
jag vill verkligen inte,
är så jävla otaggad på det just nu,
tur att jag har mat för tre personer iaf, haha
lär ju inte svälta iaf!
har två bananer,
en drickyoughurt,
en sallad,
en fralla,
ett paket med vindruvor,
en loka,
twix

haha, hungrig tjej!


på kvällen blir det utgång,
vet inte exakt med vilka än
förfesten är hos mig och jag har lyckats fått bort mamma och pappa ur huset,
hoppas på en asbra natt
men är rädd för att det kan bli lite krångel..
hatar missförstånd!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De kommer bli så bra så! :) <3

2011-04-02 @ 09:47:24
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0