hemma!

har kommit hem till alunda nu,
har haft en bra vecka nere hos syster,
asfint väder så jag har blivit lite brun vilket är awesome!
nu hoppas jag bara att det är lika fint väder här den kommande veckan så jag kan få ännu mer färg

den här veckan kommer gå fort har jag en känsla av,
åker på kryssning med partypinglorna på torsdag och festar två nätter på östersjön,
kommer träffa ellen då också, äntligen!
kommer hem till uppsala lagom till valborg och som några planer ser ut ska jag träffa en bra kille och hans kompisar,
har en känsla av att det kan bli en tredje natt med vilt festande! (om jag inte är helt slut efter kryssningen)


dom få bilder jag har från resan kommer upp imorgon,
och kan också berätta att jag har budat hem ett par converse från tradera idag!
i beskrivningen stod det att dom var äkta och oanvända så nu hoppas jag att det stämmer,
jag väntar med spänning ;)



har ju tittat på ett par såna här länge fast i tyg och var riktigt sugen på att köpa ett par när vi gick på stan i göteborg,
men nu blev det ett par i skinn för 360 kronor + frakt, jag klagar inte (bara dom sitter bra och är oanvända)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0