ny vecka

inser att jag har hur mycket som helst i skolan och hur lite tid som helst
känns inte bra

ikväll dansar många av mina fina vänner inne på BJ,
önskar just nu att jag också skulle med,
är så sjukt sugen på att dansa hela natten!
men jag får hålla mig tills på torsdag,
och så är det ju så att någon måste vara fyllechaffis i natt och det blev jag
underbar vän jag är! ;)

håller på att skriva packlista till kryssningen,
känns som att jag har alldeles för mycket grejer med mig (5 par skor är väl helt okej, eller?)
men vad gör det om hundra år?

längtar tills vi är mitt i smeten på dansgolvet och dansar som aldrig förr!


ska försöka lägga upp lite bilder ikväll,
vet att jag alltid säger att jag ska lägga upp bilder och att det aldrig blir så,
men jag ska bättra mig, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0