torsdagskväll

snart är det helg igen,
det här veckan har verkligen gått sjukt fort!
hur bra som helst

en lugn dag i skolan,
hade bara en riktigt lektion, naturkunskap,
där maria bara gick igenom,
sen var dags att sätta upp lite mer affischer om vår skiva,
och affischerna är typ snyggast i världen,
och biljetterna kommer snart,  GRYMT
längtar längtar längtar!

hade projekt,
skulle skriva projektrapporten,
och ja, vi skrev,
men det blev inte så mycket,
men, men, nån gång skriver vi nog!

imorgon går jag kort dag, slutar kvart i elva,
sen tar jag helg

imorgon kväll blir det mys med klassen,
först kina och sen bio
och på lördag ska jag dansa med snygga brudar (om jag får tag på en biljett)
det blir fame och 100% party, det är också en sak att längta till
även fast jag inte är så jättetaggad, men det är ju när man inte har höga förväntningar som det brukar bli som bäst

nu funderar jag faktiskt på att lägga mig i min säng och fortsätta läsa i min religionsbok,
den har varit tråkig fram tills nu,
läser "varför mördar man sin dotter?"
som handlar om morden på fadime, pela och sara, en del av dom hedersmord som har skett i sverige,
har nu kommit till intverjuerna när flickornas pappor,
är så hemskt att dom kan mörda sina egna familjemedlemmar, men jag måste ändå säga att när man får läsa om hur dom tänker och ser på saken så har man ändå en viss förståelse, eller förståelse kanske är fel ord, för jag kan aldrig förstå hur man kan mörda en annan människa, men man förstår deras tankesätt och deras kultur

jaja, nu blev det massa babbel,
hoppas ni har det bra, alla fina vänner




just det, glömde berätta att vi har haft strömavbrott en stund ikväll,
tycker inte om sånt,
speciellt inte när mörkret börjar komma,
och när man inte vet hur länge det kommer hålla på,
men det är ändå ganska mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0