bartömning den sista helgen i öregrund

kan ju säga att jag skrev bartömning typ fem gånger i rubriken, kul att jag kan stava haha

det som har hänt sen sist jag skrev är att jag har jobbat fredag och lördag kväll, hann med shopping med mamma i fredags också. blev nya skor, två tröjar, jeans, chinos och sen var det nog inget mer. orkar inte lägga upp bilder så ni som känner mig får helt enkelt se kläderna när jag använder dom!

men iaf, igår kväll blev det terassen för bartömning med malin, där mötte vi emelie och hennes kompisar frida och elvira, två trevliga tjejer från stockholm! senare kom det mer folk och vi blev ett större gäng, hade en bra kväll som slutade på ett bra ställe (johanna, sluta skratta)

kom hem typ halv två idag efter en bussresa som jag träffade robin på, dåligt nyfiken kille! haha


vill inte känna det som jag känner för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0