bra kväll med johanna

har jobbat 7-16 idag,
på kvällen tog jag bilen och träffade johanna. gick på en promenad med hästarna och bara pratade, så skönt att få ur sig lite! bra tjej det där!

har världens största skavsår på vänster häl, eller det är inte så stort men det är djupt. kan typ inte ha några skor utan att det gör ont, om dom inte är öppna bakom hälen då.

imorgon blir det jobb 12.15-21.15 sen skjutsar pappa mig till österby (eller rättare sagt jag kör dit bilen och så får han välja själv om han åker med så att han kan ta hem den igen haha) för att sova hos mina tvillingar och på onsdag blir det gävle, känns jävligt ovärt om jag ska vara helt ärlig eftersom att jag inte tror att jag kommer komma in, men men, får ju iaf en dag i den fina staden gävle och det kan ju vara kul!

finns inte så mycket att säga egentligen,
har en konstig känsla
är så lycklig över att jag har dom finaste vänner man kan ha
men samtidigt är det mesta totalt kaos

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart du kommer att komma in tilslut!! påt igen till våren:)

2011-08-23 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0