kaos

det där med storbloggarn höll sig inte länge måste jag säga.. haha, men så blir det ibland! (ganska ofta nu för tiden)

har jobbat idag och direkt när jag kom hem slocknade jag i soffan, dels på grund av att jag inte mår 100% bra och dels för att den här natten var typ den värsta i mitt liv (som jag kan komma ihåg iaf)
har nog aldrig sovit så dåligt, för det första somnade jag inte förrän typ halv två, sen tror jag att jag vaknade 4-5 gånger innan det var dags att gå upp halv sju (eller ja, det blev kvart i sju)
men har känt mig helt psykad hela dagen, typ seg i huvudet och massa, jobbigt!

ikväll händer det inte alls mycket, det enda som jag hade tänkt göra är att skjutsa pappa till stavby så att han kan hämta sin lastbil, och lägga på ett brev till rikspolisstyrelsen (ska beställa ett utdrag ur brottsregistret så att jag kan jobba på dagis)

och imorgon ska jag och mina bästa vänner åka till gävle för shopping och titta lite på högskolan,
och för er som undrar hur det går för mig och pluggandet så vet jag inget mer, blir galen på människor som inte kan svara på frågor som jag kan tycka borde vara ganska lätta att svara på, så jävla frustrerande, dom borde ju förstå att man vill veta om man kan börja på onsdag eller inte?!

men nu ska jag avsluta det här inlägget,
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0