onsdag

tung kväll igår

jobb idag (ja, jag gör verkligen allt för att bli helt frisk, eller?) nej, men jobb är alltid bra och pengar är alltid bättre och shopping är alltid bäst (haha)

imorgon ska jag upp tidigt för att skjutsa min morbror och hans fru till arlanda, dom ska till new york (jag är inte alls avundsjuk om någon undrade har bara lust att sno deras biljetter och åka själv). ska ringa gävle och höra om dom vet hur många som har hoppat av mäklare, har en känsla av att jag inte kommer få något svar för dom verkar ha lite svårt för att få nånting gjort där borta (ja, jag är väldigt positiv mot dom just nu. men om sanningen ska fram (vill du ligga med mig då? haha) så har dom ju varit jäkligt sega och inte riktigt velat svara på frågor). ska beställa en tårta till mamsen som fyller år på måndag, ringa carina svensson och snacka lite jobb, kanske hälsar på mormor, funderar på att trotsa mitt skavsår och plåga det riktigt mycket med en löparrunda, var sjukt länge sen så det skulle behövas.

och så har jag pratat med johanna om att jag ska köpa en ny telefon, blir det så att jag köper en ny lär jag ju göra det av henne, annars blir hon gääälen. hihi! men har lite svårt för att bestämma mig för vilken, blir nog en iPhone eller Samsung Galaxy S2, även fast jag hatar touch men känns som att dom enda riktigt bra mobilerna just nu är touch och har jag stått ut i typ två år med den som jag har nu (med touch) så ska jag väl klara några år till.


FAN VAD JAG BABBLAR.
over and out


(förresten så har jag sett en dödssnygg plånbok från björn borg för 399:-, idag bestämde jag mig för att köpa den på fredag när lönen kommer men såg nu ikväll att den fanns på tradera, just nu på 92 kronor, 3 dagar kvar. hehe, tradera äger. men är ju ändå en skön känsla att köpa en helt ny så får se hur det blir)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0