sånt här gör mig så himla ledsen

jag antar och hoppas att ingen har missat vad som pågår i vårt grannland norge, teven har stått igång på jobbet i stort sett hela dagen, nyheterna har rullat och jag tycker att det är så svårt att förstå. en person, möjligtvis två personer, har mördat nästan hundra människor, om inte ännu fler. vad är det som motiverar till att göra något sånt här? vad är det man vill få ut av det?

alla mina tankar går västerut idag, tänker på alla avlidna, alla skadade, alla anhöriga, gärningsmannen familj, tror inte riktigt att någon som inte är där förstår hur det verkligen känns.



hoppas verkligen att du lever, att du är okej
skulle göra vad som helst för att få veta att du har hört av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0