solig dag

oj vad fint väder det blev idag, gillas!!

på förmiddagen låg jag ute i solen innan det var dags att börja jobba kvart över två, har jobbat till kvart över nio ikväll och imorgon är det dags igen. har även lyckats få två helger nu i juli så det kommer bli en hel del jobb (och en hel del pengar!) fint de!

ska snart hälsa på john blund, börjar sju imorgon så klockan ringer vid sex! och imorgon ska jag hämta ut ett paket på ICA, hoppas på fina grejer i det! bilder kommer!

vet inte vad helgen har att bjuda på, har varit prat om att åka till västerås men vet inte riktigt hur det har gått med den planeringen. men vi får se, brukar ju vara ganska bra på spontana grejer! annars blir jag hemma och umgås lite med mamma och pappa som åker utomlands på måndag, och när dom kommer hem ska jag jobba 10 dagar av 11 så vi kommer inte träffas så mycket dom närmsta veckorna, men det blir nog bra ändå haha :)

nej, dags att sluta babbla och terra nina på facebook tills hon svarar! :D



jag älskar dig ,
"finns det något större i världen än kärlekens barn?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0