hard work

idag började jag jobba, för er som inte vet så ska jag jobba på olandsgården (ålderdomshemmet i alunda) i sommar, jobbar hela sommaren, mindre kul men men, cash is king har jag hört!

har kurser och dubbelgång alla vardagar den här veckan sen börjar jag jobba "på riktigt" på lördag och ska jobba söndag och måndag också så ni vet ju vart ni hittar mig dom närmsta dagarna

ska försöka komma igen lite med bloggen nu, kanske inte blir uppdatering varje dag, nu när jag börjar jobba kanske det inte händer så mycket mer (speciellt inte nu när jag ska jobba åtta dagar i rad) men några inlägg ska det iaf bli. speciellt om regnet fortsätter ösa ner som det gör just nu!


nu tänkte jag fixa några inlägg som jag ska tidsinställa så att dom kommer upp under dagen imorgon och ett ikväll, tänkte att det blir roligare för er om det kommer några inlägg då och då istället för fem på en gång, haha. (och så behöver inte jag känna någon press på att uppdatera)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0