midsommar!

som alla vet var det midsommar igår, grym dag/kväll/natt! antar att ni är lite nyfikna på vad jag hade för mig så här kommer det! dock en lite förkortad version eftersom jag inte får skriva vad jag vill i min blogg tydligen (say whaat?! när började jag lyda såna regler liksom?)
hade så många fina vänner runt omkring, kul att träffa tove, jennifer x2, lollo, simon, såna man inte träffar så ofta!

började iaf dagen med att jobba 7-13, sen hem och äta lunch med mamma. klockan tre var det dags att ta sig till öregrund, blev bil eftersom att en proppfull buss åkte förbi mig och nina.

i öregrund grillade vi hos amelie, det var jag, nina, amelie, linnea och malin. hanna och emelie kom lite senare, bruna brudar! senare anslöt victor, martin och jonte också.

vi gick ner på "stan" där det var massa folk. pratade med allt och alla kändes det som haha.  och det är nu jag skulle kunna jävlas riktigt mycket med en person och skriva väldigt mycket men eftersom att jag är så snäll så ska jag låta bli, elleeeer?! nej, men hade iaf några långa samtal med en person jag inte träffat på länge.

vid halv tre mötte victor upp mig vid konsum och sen mötte vi upp dom andra och vi gick hemåt amelie. somnade trångt i en soffa klockan fyra/fem efter att ha varit på förbjuden mark

idag så har det blivit några promenader i öregrund och även en tur över till gräsö, allt för att inte tänka på hur dåligt man mår! ;) jag och amelie höll på att dö av hunger så vi gjorde pannkakor till frukost/lunch, mums!

nej, dags att sluta snacka och visa lite bilder. får ni inte nog så kommer det finnas fler bilder på facebook!


förberedelse av mat!


maaat! helgrillad fläskfilé med potatisgratäng, beasås och sallad till det! och glasen var såklart fyllda med vin!


victor gjorde en "fin" karta så att han skulle hitta till amelie och hans cykel, haha


fina tjejer! malin och emelie


ännu mera fina tjejer! lollo och nina


haha, älskar bilden! jag och nina försökte få till en hoppbild tillsammans med två 95:or (gick sådär som ni ser på bilden)


mums, pannkakor med jordgubbar och glass!



och jag förstår inte varför alla killars flickvänner ska hata mig?! vad har jag gjort liksom? haha, ganska så patetiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0