quitters never win

vaknade halv nio i morse,
låg kvar i sängen till nio då pappa ringde och frågade om jag kunde jobba,
självklart sa jag ja, blev bara en timmes jobb på grund av personer som inte svarar i telefon,

efter det blev det lite löpning, glömde ta min allergimedicin innan jag sprang iväg så som ni förstår gick det inte så bra och jag började springa hemåt efter ungefär halv rundan, måste säga att det var något av det värsta jag har varit med om. näsa och ögon bara rann och luften var inte helt lätt att få in kändes det som!

har även hunnit med att sola och städa och laga mat och bara tagit det lugnt framför teven. duschat och rakat benen och suttit i fotbad och filat fötterna (behövdes kan jag säga)

imorgon får jag äntligen träffa johanna igen, handlingen inför midsommar som var planerad till imorgon blev flyttad till torsdag då jag jobbar, vilket var bra för mig för då räcker 24 timmar på ett dygn, annars hade jag gärna önskat mig några fler!

fick hem min jeansjacka idag, tyckte om min gamla mer men får lära mig att leva med den här, haha. tyckte inte om min gamla heller i början så vem vet, kanske börjar tycka om den här med till slut?


är så jäkla sugen att tatuera mig, blir nog i höst!
(inte den på bilden, även fast den är jäkligt fin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0