regn-dag

vaknade i morse och tänkte gå upp och sätta på mig springkläderna,
började sen lyssna och hörde att det störtregnade ute, ej okej!
så förmiddagen spenderades mest framför teven, packade lite till midsommar innan klockan var halv två och jag åkte mot jobbet.
slutade nio och då blev det lite prat med midsommar-tjejerna och så rakning av benen

och imorgon dagen här, midsommar
vet inte om jag har berättat vad jag ska göra?
börjar iaf dagen med att jobba 7-13, sen hem och äta sill-lunch med mamma, duscha och packa ner det sista, kvart över tre bussen mot öregrund sitter jag och nina på! i öregrund möter amelie upp oss och sen så blir det grillning hemma hos henne med henne, nina, malin, linnea och förhoppningsvis hanna, emelie och carro!
sen får vi se vart kvällen leder oss, pratade med tove idag och dom ska dit. som hon sa var det alldeles för länge sen vi träffades så hoppas på att få träffa det gänget! sen är det såklart massa andra folk som jag också vill träffa

nej, dags att sova snart, som jag skrev börjar jag jobba sju imorgon så går upp vid sex


såg den här tatueringen idag,
så himla fin och så himla bra text,
"fill your days with life,
not your life with days"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0