torsdag = snart helg

hela dagen har spenderats ute i solstolen, har varit så skönt!
somnade till några gånger, lyssnade på musik och läste,
till lunch blev det jordgubbar, melon och vindruvor, hur gott som helst i den här värmen!
och brun har jag blivit, snyggt!

imorgon åker jag ner till göteborg och stannar tills på söndag, älskade ungen ska döpas, väldigt speciellt kommer det bli, på grund av en sak som jag har bestämt att jag ska berätta efter dopet, hihi

gårdagskvällen spenderades på öregrunds klippor, hur mysigt som helst. första badet för i år blev det, 15 grader, inte skönt kan jag säga! bilder från kvällen kommer när jag har kommit hem, har inte lagt in dom på datorn än. tänkte göra det ikväll så kanske att jag lägger in dom här och tidsinställer ett inlägg typ på lördag.

eftersom att vi ska vara där nere så kort tid kommer jag spendera all tid med min fina syster och hennes lilla familj så bloggen kommer läggas åt sidan, jag är tillbaka på söndag/måndag!

hoppas ni alla får en fin helg!





tycker om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0