dags att sova

blir så irriterad när man skriver inlägg som inte kommer upp direkt,
men, men, det kommer väl snart antar jag..

imorgon ska jag umgås med min klass i stockholm hela dagen, skansen blir det och jag tror att det kommer bli riktigt mysigt, hoppas att vädret är med oss!
lagade mina solglasögon idag (hade sönder dom i lördags) så nu hoppas jag på sol! ;)

glömde säga att jag har klippt mig idag också, men som tur är syns det knappt trots att mitt hår var väldigt slitet men min frisör tog så lite som det bara gick, men det känns mycket fräschare nu och jag har kvar längden så jag är hur nöjd som helst!
men det blir nog ändå en rejäl klippning i höst för att bli av med typ halva mitt hår som är förstört,
har ångest inför det men för att få så fint och starkt hår som jag hade förrut är jag nog tvungen tyvärr..


före klippning


efter klippning, som ni ser är det inte alls mycket som togs bort, men det ser mycket bättre ut!
plus att på efter-bilden ser det ut som att jag har klippt mer än vad jag egentligen är eftersom att håret är lite snurrat och inte hänger helt rakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0