14 timmars jobb = underbart, eller?

vaknade 07.09 imorgon av att mobilen vibrerade, på skärmen stod det carina svensson så det var bara att svara och börja ta på sig kläderna, var på jobbet tio minuter senare. skulle ha jobbat till halv fyra men när kvällspersonalen kommer och börjar spy så var det bara att stanna till kvart över nio, vilken tur den där avdelningen har som har mig som vikarie! ;)

imorgon skulle jag ha börjat på en ny avdelning men var tvungen att skjuta upp det till nästa vecka eftersom jag behövs på avdelningen jag jobbar på nu, så imorgon blir det jobb enligt rutiner som jag kan, ganska skönt faktiskt! även fast det ska bli kul att lära sig lite nytt och få mer jobb

slutpratat om jobb (typ det enda jag har i huvudet nu)



världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0