5 september

det har varit mycket idag,
fixat böcker till kursen (alltså kunnat börjat plugga "på riktigt")
fått ett rum i en delad trea som jag kan flytta in i nästa fredag
varit singel i ett år

och så har jag nästan bestämt mig helt för att hoppa av fastighetsmäklarprogrammet, köpte som sagt böckerna till kursen idag men när jag sätter mig med dom hittar jag ingen som helst motivation till att ens försöka anstränga mig. tror att jag flyttar hem till kära alunda igen, fortsätter jobba ett tag hos mina kära gamlingar, jag trivs ju där så varför inte tjäna lite pengar samtidigt som jag får mer tid till att tänka på vad jag verkligen vill?
vem vet, jag kanske är tillbaka i gävle på fastighetsmäklarprogrammet om ett år, det är ingen omöjlighet.
(och det är inte heller någon omöjlighet att jag om en vecka skriver att jag är kvar i gävle och trivs asbra med skolan)

Kommentarer
Postat av: Johanna

att du ska ha så svårt att bestämma dig! :p prova ett tag till och se hur de verkligen är! :) Alunda och gamlingarn finns ju alltid kvar (utom dom som hinner dö innna nu är tbx förstås...) ;)

2011-09-05 @ 18:58:01
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/
Postat av: Matilda

men har ingen lust att betala hyra för en lägenhet helt i onödan och gå en kurs för att upptäcka att jag inte ska avsluta den (känns som att dom pengarna jag kunde ha tjänat in under den tiden är värda mer)

2011-09-05 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0