ännu en bra helg

nu har ännu en helg tagit slut, satan vad tiden går fort!

som ni vet har helgen bestått av jobb och firande av nina!

antar att ni är mer intresserade av festandet än av jobbet så här kommer det!
började med en asgod middag hos nina med presenter och lekar innan killarna anslöt till gänget och förfesten var igång, blev ölspel innan det var dags att ta bussen till etage. innan vi kom på plats blev det lite samtal som kanske inte skulle ha ringts men vad gör det om hundra år? (var ju faktiskt ganska så kul just då haha) inne på etage var det många som man kände igen och goda drinkar!
blev lite kaos efter etage men det är inget som vi behöver gå in på här utan vi kan gå direkt till efterfesten hos ejder med tre killar där det blev ännu mer ölspel (kan ju tillägga att jag var bäst! eller?)

resten är inget som egentligen ska skrivas här men kan säga att jag mådde väldigt bra och var jätteglad när jag vaknade i morse! (även fast jag knappt sovit något alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0