it's friday, i'm in love

okej inte riktigt kanske eftersom att jag måste ställa klockan på 06.00 imorgon för att jobbet kallar klockan sju. men efter att jag slutat klockan fyra blir det turbofart hem för att duscha och göra sig i ordning för ninas födelsedagsmiddag, tror det kommer bli en bra kväll! får dock se vilken tid det slutar för mig eftersom att jag ska jobba på söndag med, jobbar kväll så behöver inte ha så bråttom hem från nina vilket är skönt!


och idag har jag fixat mer jobb på en till avdelning, awesome. ska gå dubbelt tisdag och onsdag nästa vecka och jag hoppas verkligen att jag kommer trivas lika bra som jag gör på den avdelningen där jag är nu!

och jag har lovat mami att jag ska laga mat idag, hemlagad pizza blir det, muuuums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0