lite nytt


presenter från new york! t-shirt och en liten nyckelring


hur fin?!?! resväska, 1299:- (tack morfar och papi! hihi)


efter att ha kollat på den här plånboken flera veckor nu så har jag köpt den! 399:- accent/åhlens


och så en till sak som jag har kollat på förrut och nu köpt, en ny klocka! har länge tyckt att dom hade varit fina så igår köpte jag en, hade svårt att bestämma om jag skulle köpa en rosa eller vit men det fick bli en rosa så att det blir lite färg på mig! haha :)
köpte den på guldfynd för 90:-, kap kan man kalla det! dom hade rea på dom så den skulle egentligen kosta 149:- (reapriset) och så hade jag en rabattkupong så fick den ännu billigare, great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0